Datos personales

Mi foto
Llíria, València, Spain
Primer Premi de Prosa Literaria a l'Ajuntament de Llíria 2012 per "Les Campanes de Sabel·la". Primer Premi del Certamen de Narrativa breu de l'Ajuntament de Valencia 2006 per "Fumata Blanca". Segundo Premio Cartas de amor del Ayuntamiento de Valdemoro 2012 por "Hola y adios". Primer Premi Universitat Florida concurs La Rosa de Paper 2010 per "Les tutel·les d'Adelina". Segon premi de la fundació Sambori 2011 per "Els alacrans". Primer Premi en el concurs de contes no sexistes de l'Ajuntament de Llíria 2008 per "Nina la maxote".Primer Premi en el concurs de contes no sexites de l'Ajuntament de Llíria 2009 per "Tres eren tres". Premiats a l'Ajuntament de Llíria "Conilla blanca, conilla negra" 2004, "La figuera de Tonet" 2005, "Tonet i el gos" 2007, "Història de les dos Maries" 2007, "La montanya de Sant Miquel" 2008, "El primer dia de juliol" 2009, "La Consolota" 2009, "Ón aneu, d'ón veniu?" 2011, "L'assamblea de l'hort" 2011, "Mon tio Gorgó" 2012.

viernes, 4 de mayo de 2012

Prohibit aparcar

Era una nit plaent; abellia eixir de casa a fer una volta.
Ja s'havien acabat les festes, la tardor estava ja avançant, els bars ja no tenien les taules en les terrasses i a les deu de la nit hi havia poca gent en el carrer.
Sense saber com, un instint potser, vaig anant caminant cap on eixe mateix dia al matí  m' havia portat un  gran disgust, vos conte:
Anava conduint el cotxe pels carrers del poble, volia i necessitava aparcar-lo i després d'haver donat diverses voltes sense trobar un buit, vaig decidir deixar-lo davant d'on ara em trobe.
Hi ha una placa que indica prohibit aparcar; ho sé i ho sabia, però era només uns minuts, necessitava deixar el cotxe aparcat uns minuts.
Al tornar em vaig trobar un policia municipal posant-me una multa.
No em van valdre explicacions ni petició de comprensió; el policia va complir amb el seu deure a com Deu mana, com ha de fer un policia que es precie.
Tornem al passeig.
En eixe momemt em trobava davant de la fatídica placa de prohibit aparcar, estava mirant-la amb emfado pensant en els euros que m'anava a costar haver deixat el cotxe allí al matí. De prompte ve un senyor que porta un gos lligat a una corretja, es para en el mateix lloc on al matí havia deixat jo el cotxe i que ara no hi havia cap, per això estava el senyal que ho prohibia, el gos es posa a fer les seues necessitats, l'amo aguantant la corretja, després se'n van gos i amo i allí es queda un considerable muntó d'escrements.
Em quede mirant l'amo del gos, jo a eixe senyor el conec! Al final reconec qui és; és el policia que al matí m'ha posat la multa, però ara no porta uniforme.
Estic apunte de cridar-li i dir-li alguna cosa però... pense, recapacite.
La placa diu que es prohibix aparcar, però no prohibix que es facen altres coses, encara que estes també acaben en "AR"

                                                                                         19/11/2.007

No hay comentarios:

Publicar un comentario